سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ من یه دیوونم شب و روزم یکیه سینا درخشنده

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام من یه دیوونم شب و روزم یکیه

در این ساعت می توانید آهنگ جدید هنرمند کشورمان را به نام با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید.

سوین موزیک مفتخر است که آهنگ من یه دیوونم شب و روزم یکیه را از سینا درخشنده برای شما عزیزان آماده کرده است و می توانید در پایین همین صفحه این آهنگ را به صورت آنلاین گوش بدهید.

دانلود اهنگ من یه دیوونم شب و روزم یکیه سینا درخشنده

شما را به شنیدن آهنگ زیبای من یه دیوونم شب و روزم یکیه دعوت می کنیم

 

متن آهنگ من یه دیوونم شب و روزم یکیه سینا درخشنده

تو دلیمی تو اینا ادا نیست که میخوام تورو اگه گذاشتمت بری برو منی که کامل از برم تورو
نمیشه بیخیال شد و …
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره
نه نگو بهم هیس بذار بگم حرفامو بت راستی تا حالا مثل من یکیو اینجوری تو میخواستی

.:: سـوین موزیک ::.

که بشه هر چی پای همه خوب و بدش واستی …
کاشکی میذاشتی برم جار بزنم این حرفارو کی مث من آخه واست به هم میریزه دنیارو
لعنتی آخه بدجوری گرفتی تو چشامو …
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره
من یه دیوونم شب و روزم یکیه دیگه مهم نیست که چی میگن بقیه
کاشکی بفهمی درد دیوونه چیه چاره ی دردم تویی آره

.:: Sevin-Music.com ::.